מזרחה דרך וושינגטון איידהו ומונטנה

 ביומיים האחרונים בעיקר התקדמנו מזרחה. עברנו באיזורים בהם טיילנו בעבר ולא התעקבנו בהם הפעם. עדיין אי אפשר להתעלם מהנופים היפים שנשקפים בדרך. במיוחד כאשר תחנות המנוחה ממוקמות בנקודות נוף מקסימות. 

הדרך מזרחה עוברת בין איזורי אקלים שונים בתכלית תוך זמן קצר. מהחוף עד מעבר הרי הקסקייד הנוף מיוער בירוק עשיר, הררי ומלא במים - נהרות מפלים ואגמים. אחרי שעוברים את מעבר ההרים שחוסמים את הגשם, הנוף מתייבש בהדרגה.

עשינו עצירה קטנה במוזס לייק, להשלים קניות ולחלץ רגליים. בחנות הטבע הקטנה בעיר, Settler’s Market, לא היה שום דבר ממה שחיפשנו. אבל מצאנו פארק ירוק ונחמד על שפת האגם, ועשינו בו הליכה קטנה שאיפשרה לנינה להוציא אנרגיה ואחר כך לנמנם ברכב במקום לקפוץ ממקום למקום. 




כשממשיכים מזרחה הנוף הולך ומתייבש ומגיעים למדבר של ממש. משטחים צהובים תחת שמים כחולים שניתן לראות בהם רחוק עד האופק. השמש השוקעת צבעה את המרחבים הצהובים בגוון זהוב מרהיב. 


כשמתקרבים לגבול עם איידהו מתחילים לטפס שוב, והלחות שנותרה באוויר מתעבה שוב למשקעים, שצובעים שוב את הנוף בירוק, ובאיידהו חוזרים לנוף של יערות מיוערים ירוקים, הרים, אגמים ונהרות. 


אחרי המעבר למונטנה הנוף ממשיך להיות הררי ומיוער מרהיב עין, אך כשמתקדמים מזרחה היערות מתחילים להיות פחות עשירים, ומגיעים לנוף של גבעות מיוערות חלקית, שוב עם נוף פתוח למרחבים. סופת גשם שעברנו דרכה בנוף הזה יצרה מראות מרשימים. 



Comments