היום השני בבילינגס, מונטנה

היום השני בבילינג מונטנה הוקדש לטיולים באיזור. פתחנו ב Criptograph Caves, מערות עם ציורי קיר אינדיאנים עתיקים. שמחנו לראות שאנחנו היחידים במגרש החניה שהגענו ולא יהיה צפוף. אבל השמחה היתה מוקדמת מדי והסתיימה כששלט גדול ניצב על המסלול ובישר שהאתר סגור ואין כניסה. מסתבר שבחורף, שזה עכשיו (למרות החום והשמש היוקדת), האתר פתוח רק בימי רביעי עד ראשון. כשחזרתי לרכב בוריס ונינה הסתכלו עלי בתדהמה, ולא הבינו למה אני לא מצטרפת אליהם לעקוף את השלט ולעשות את המסלול שעובר בין המערות. נינה לא יודעת לקרוא, אבל אני לא יודעת מה התרוץ של בוריס, אולי הוא נתן הסבר משכנע בפוסט שלו. המסקנה שלי היתה תמיד לבדוק מראש מתי האתר פתוח (לא העלתי בדעתי שסטייט פארק יכול להיות סגור). בוריס לא הבין מה זה רלוונטי אם סגור או לא.
בכל מקרה בזמן שהם עשו את המסלול אני נהניתי מהנוף ממגרש החניה וצילמתי.

כשהם חזרו הם לא הביעו התפעלות יותר מדי גדולה, לא נראה שכישורי הציור של האינדיאנים הרשימו אותם במיוחד, והם טענו שלא הפסדתי כלום. משתלם לשמור על החוק!
התחנה הבאה שלנו היתה המסלול The Four Dances שמגיע למצוק המשקיף על נהר הילוסטון והעיר, ואחר כך יורד לנהר עצמו בירידה גדולה. הירידה עצמה לא היתה בעיה, אבל הדרך חזרה, מסתבר, היא בעליה, והיא היתה מתישה למדי. בהחלט היה שווה את זה בשביל הנופים והמראות.

החלטנו שאחרי המאמץ הזה הרווחנו ארוחה בדני'ז לפני היעד הבא. משם המשכנו לפארק בשם Zimmerman שנמצא גם הוא על מצוק שמשקיף על העיר והנהר. ניסינו לעשות מסלול מעגלי שהומלץ ב Alltrails אבל כנראה שיש להם בעיה במפה, היא הובילה אותנו מחוץ למסלולים הרשמיים של הפארק בדרך שהפכה להיות פחות ופחות עבירה, אז חזרנו על עקבותינו עד שהגענו לתצפית מהמצוק ומשם חזרנו דרך רשת השבילים של הפארק לרכב. הנוף יפה, אבל הפארק צחיח למדי, ללא כל צל. פחות מוצלח משני המסלולים הקודמים שעשינו, ומהמסלול שעשינו אתמול בפארק הכלבים.