קורניש לופ, מיין

סיימנו את החלק של ניו המפשיר בטיול השלכת שלנו, ואנחנו מוכנים להמשיך לתחנה הבאה, פארק אקדיה במיין. זוהי נסיעה ארוכה למדי, מעל 4 שעות. העיר אוגוסטה במיין נמצאת בערך באמצע הדרך, וחיפשתי באפליקציית AllTrails מסלול שיתאים לחילוץ עצמות והפוגת הליכה וטבע באמצע הנסיעה, וכמובן ידידותי לכלבים. מצאתי את המסלול Corniche Trail Loop via Corniche Trail שנראה מתאים בדיוק. מסלול קל של 2 מייל עם הליכה ביער, מפל ואגם.

כבר כשנכנסנו למיין יכולנו לראות שלא השארנו את הנופים היפים עם צבעי השלכת מאחורינו, והם מלווים אותנו גם כאן. במקום יפה במיוחד בדרך עצרנו לצלם.

הגענו למסלול והתחלנו לצעוד. הוא מתחיל בצעידה נעימה ומישורית לאורך נחל, עד שמגיעים למפלון יפה וגשר מעליו.

לפני שעלינו על הגשר, פנינו למסלול צד קטן שמטפס ומגיע לאגם עם השתקפויות נפלאות.

ירדנו בחזרה למסלול וחצינו את הגשר. מהגשר רואים את הנחל מרופד בעלי שלכת אדמדמים על גדותיו. מהצד השני של הגשר רואים את הנחל מגיע מהמאגר שהיינו בו דרך עוד כמה מפלים קטנים.

לאחר שעברנו את הגשר הגענו ללופ שעובר דרך היער. הוא מתחיל בטיפוס מתון עד לראש הגבעה ויורד בחזרה מהצד השני. גם ביער היו הרבה עלי שלכת צבעוניים על הקרקע וחלקם נתפסו על העצים שנראו כמו עצי חג מולד מקושטים בעלים הצבעוניים.

הלופ מסתיים באחו ירוק עם חורשת עצים בצבעי שלכת בצדו השני, לפני שהמסלול מגיע בחזרה לגשר שהחזיר אותנו לרכב, ולאחר שחילצנו עצמות והתרעננו באוויר של היער, המשכנו את הנסיעה הארוכה לאקדיה.