המרחצאות של דיאנה ומצוק הקתדרלה, ניו המפשיר

היום התחיל בבוקר אפור וגשום, וחשבנו שלא נטייל היום. זה דווקא התאים לנו לקחת יום הפסקה מהטיולים והנסיעות. קודם כל סוף סוף הצלחנו לעשות יוגה, פעם ראשונה בטיול. זה הרגיש כל כך טוב. אנחנו חייבים למצוא דרך לשלב יוגה יומית בטיול. תכננו בהמשך היום לעסוק בדברים כמו כביסה, תכנון המשך הטיול וסידורים שונים. אבל אחר הצהרים הגשם הפסיק, ולאחר חצי יום בבית הנופש שלנו כבר לא יכולנו לחכות לצאת שוב לטבע ולטייל. בחרנו מסלול קצר וקרוב: המרחצאות של דיאנה Diana's Bath. זהו מסלול בלי נוף פתוח להרים או עמקים מלאים בצבעי שלכת. האטרקציה העיקרית שלו היא בריכות טבעיות שאפשר להתרחץ בהן. זה נראה כמו מסלול של קיץ, שפחות מתאים ליום סתיו מעונן וקריר, וקיוויתי שלא יהיו בו הרבה אנשים. אז קיוויתי...

לאחר נסיעה קצרה של 10 דקות, הגענו למגרש החניה ו... אין חניה. היינו צריכים להסתובב כמה פעמים ולהמתין עד שזוג מבוגר חביב שהוביל כלב לקראוון קטן, עם זוג אופניים מאחורה, סימן לנו שהם יוצאים. החנינו והתחלנו לצעוד.

זהו מסלול קל בן 1.2 מייל בלבד לתחילת המפלים והבריכות. ההליכה נעימה מאד ועוברת בגשר על פני ערוץ נחל קטן עם המון עלי שלכת אדומים ויפים.

היו הרבה אנשים, תיירים ומשפחות עם ילדים, אבל המסלול לא הרגיש צפוף, הוא מספיק גדול ומרווח.

ה"מרחצאות" עצמם הם רצף מפלים בין סלעים גדולים ובריכות שנקוות ביניהן. להתפתעתי גם במזג האוויר הסגרירי היו ילדים ובני נוער שהתרחצו להנאתם בבריכות. טיפסנו לאורך המפל כדי לראות עוד מפלונים ובריכות בין הסלעים, עם צבעי שלכת מצדי הנחל.

בסך הכל יחד עם הטיפוס במעלה המפל והדרך חזרה הלכנו כ 1.9 מייל.

בדרך חזרה ראינו שלט לאקו לייק Echo Lake וזכרתי המלצה לבקר שם - אז באופן ספונטני פנינו בעקבות השלט ונסענו לאגם. כשנכנסנו למגרש החניה חיכתה לנו הפתעה לא נעימה - אין כניסה לכלבים. עצרנו ליד השומר, ובוריס אמר לו שאין לנו כלב. נינה הסכימה איתו וחיזקה את טענתו בנביחות עזות. משום מה השומר לא השתכנע. הוא אמר: לא רק שיש לכם כלב, זה כלב תקיפה! לא ברור איך הוא הצליח לעלות עלינו. אז שאלנו אותו מאיפה נוכל לראות את האגם עם כלב. הוא המליץ לנו לעלות ל Cathedral Ledge, מדף סלע עם נוף שניתן לראות ממנו את האגם, ושם אפשר להיות עם כלבים. ניתן לטפס ברגל במסלול ידידותי לכלבים של כ 2.5 מייל, ואפשר גם לנסוע עם הרכב עד למעלה. מאחר וכבר היה מאוחר, והרגשנו שעשינו את הפעילות הגופנית שלנו עם היוגה וההליכה במרחצאות של דיאנה, החלטנו לעלות עם הרכב וקיבלנו ממנו הוראות איך להגיע לשם. הוא סיים ב: תהנו, וגם כלב התקיפה שלכם. נינה ענתה לו בפרץ מחודש של נביחות עזות. אני אומרת לכם, היא מבינה כל מילה שאומרים.

עלינו עם הרכב לפי ההוראות ולאחר נסיעה קצרה הגענו למגרש החניה. גם שם היה עמוס אבל הצלחנו למצוא חניה. לאחר הליכה קצרצרה מגיעים למדף הסלע המגודר. הרגיש לי הרבה יותר בטוח מהצוקים האחרים שהיינו בהם לאחרונה ויכולתי להתקרב קצה המצוק כדי לצלם בלי לחשוש. הנוף משם פנורמי ומרהיב וכולל עמק עם צבעי שלכת והרים ברקע. מאחד הצדדים רואים גם את האגם. שלט על הגדר מבקש לא לזרוק שום דבר למטה, כי יש מטפסי סלעים, אבל לא ראינו אף מטפס כשהיינו שם.